ناشران بی توجه به فضای مجازی محکوم به شکست هستنداز زمان شیوع کرونا ناشران خلاق اقدام به فروش کتاب از بستر فضای مجازی کردند و ناشرانی که این کار خلاقانه را انجام ندهند محکوم به شکست هستند. - مدیر انتشارات هزاره ققنوس گفت: از زمان شیوع کرونا ناشران خلاق اقدام به فروش کتاب از بستر فضای مجازی کردند و ناشرانی که این کار خلاقانه را انجام ندهند محکوم به شکست هستند. به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، برنامه رادیویی گفتگوی فرهنگی با موضوع کتابفروشی و تولید محتوا در فضای مجازی در گفتگو با رضا حاجی آبادی مدیر انتشارات هزاره ققنوس از آنتن رادیو گفتگو پخش شد. حاجی آبادی در این برنامه گفت: هر رسانه ای کارکرد و آداب مخصوص خودش را دارد. به عنوان مثال آداب خواندن کتاب چاپی این است که به کتابفروشی های خیابان انقلاب و یا هفت تیر مراجعه کنیم، کتاب بخوانیم و با شخصیت های داخل کتاب همزاد پنداری کنیم اما از زمان شیوع کرونا ناشران خلاق به فروش کتاب های خود از بستر فضای مجازی اقدام کردند. ناشران و کتابفروشانی که این کار خلاقانه را انجام ندهند محکوم به شکست هستند چراکه به تدریج از چشم مخاطبان دور و نهایتاً فراموش می شوند. وی افزود: شیوه فروش کتاب و محصولات فرهنگی با شیوع کرونا تفاوت محسوسی پیدا کرده است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |