مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 12:252020-07-01اقتصادي

بهره برداری از 4 باب کتابخانه در همدان


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: در سال جاری چهار باب کتابخانه عمومی در استان همدان به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رزن عاطفه زارعی ظهر امروز در انجمن کتابخانه های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان رزن از بهره برداری چهار باب کتابخانه عمومی در استان خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر در استان همدان 116 باب کتابخانه فعال است که با بهره برداری از آنها تعداد کتابخانه های استان به 120 باب افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به برگزاری دهمین دوره جشنواره کتابخوان رضوی با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه مفید افزود: بیش از 33 هزار نفر در استان در این جشنواره شرکت کرده اند.

مدیرکل کتابخانه های استان همدان گفت: دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در قالب کتابخوانی مجازی، داستانک نویسی، نمایش خلاق و نقاشی در سه بخش فردی، گروهی یا خانواده به شیوه الکترونیکی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان رزن هم بیش از 3 هزار و 600 نفر در این جشنواره شرکت کرده اند که تا پایان تیرماه فرصت شرکت در جشنواره وجود دارد.

زارعی از شهرداران خواست با پرداخت نیم درصد حق کتابخانه های عمومی این نهاد فرهنگی را در ارائه خدمات رسانی مطلوب تر یاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 4 باب کتابخانه در همدان

بهره برداری از 4 باب کتابخانه در همدان