مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 17:152020-07-01پزشكي

بسیاری از موارد مثبت روزهای اخیر سابقه شرکت در مراسم های پر جمعیت را داشتند


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان گفت: چهار مورد فرد مشکوک به کرونا در بیمارستان گلپایگان بستری شدند که اگر جواب تست آنها مثبت باشد اعزام می شوند.

- ایسنا/اصفهان رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان گفت: چهار مورد فرد مشکوک به کرونا در بیمارستان گلپایگان بستری شدند که اگر جواب تست آنها مثبت باشد اعزام می شوند.

ناصر رستمی امروز (چهارشنبه، 11 تیر ماه) در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: از زمان شیوع بیماری کووید 19 در گلپایگان تاکنون یک هزار و 794 مورد نمونه گیری انجام دادیم که 386 نفر مثبت بودند.

از 15 اردیبهشت به بعد در بیمارستان گلپایگان مبتلایان به کرونا بستری نمی شوند و ارائه خدمات درمانی به این افراد در اصفهان و یا شهر داران انجام می شود تا بتوانیم فعالیت های بیمارستان را به حالت عادی بازگردانیم، از آن تاریخ تاکنون حدود 15 نفر برای درمان به شهرهای دیگر اعزام شدند.

وی ادامه داد: در حال حاضر 4 مورد فرد مشکوک به کرونا در بیمارستان گلپایگان بستری شدند که اگر جواب تست آنها مثبت باشد اعزام می شوند.

فعلا سیاست ما اعمال محدودیت نیست فقط از همه شهروندان می خواهیم از خود مراقبت و از ماسک استفاده کنند و در محل های پر ازدحام تجمع نکنند، بسیاری از موارد مثبت روزهای اخیر سابقه شرکت در مراسم های پر جمعیت را داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از موارد مثبت روزهای اخیر سابقه شرکت در مراسم های پر جمعیت را داشتند

بسیاری از موارد مثبت روزهای اخیر سابقه شرکت در مراسم های پر جمعیت را داشتند