مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 18:152020-07-01ورزشي

مدیران گلستان با فشار خون بالا با من صحبت می کنند اما به جایی نمی رسند


اگر من نامه رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان را برایتان بخوانم به شما هم بر می خورد، در نامه من را متهم به عملکرد علیه امنیت ملی کرده و از سوی دیگر در جلسه می گوید من این نامه را زدم که هواداران با من کاری نداشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، رامین طباطبایی عصر امروز در مجمع عمومی سالانه هیات بسکتبال گلستان در خصوص انتظارات اهالی بسکتبال گرگان برای احقاق حق تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد: مسوولیت من ملی است و باید نسبت به توقعات ملی پاسخگو باشم و نمی توانم نسبت به توقعات استانی پاسخگو باشم و این تفاوت دیدگاه من با دوستانی است که می گویند باید تصمیم بهتری می گرفتید.

وی ادامه داد: ما می خواهیم بسکتبال را رونق دهیم و تصمیم درستی را هم گرفتیم و این تصمیم هیات رییسه فدراسیون، باشگاه و تصمیم جمعی بوده است.

رییس فدراسیون بسکتبال تصریح کرد: ما سعی می کنیم از گرگان حمایت لازم را داشته باشیم چه بسا در دو سال گذشته شخص من بیشتری حمایت را از تیم شهرداری گرگان داشته ام اما متاسفانه دوستان اینها را فراموش می کنند.

طباطبایی بیان کرد: انتظار داشتم در شرایطی که من چندین بار از تیم بسکتبال شهرداری گرگان حمایت کردم، این تیم هم در چنین شرایطی از ما حمایت می کرد و اینگونه رفتار نمی کردند که انگار یک تصمیم بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران گلستان با فشار خون بالا با من صحبت می کنند اما به جایی نمی رسند

مدیران گلستان با فشار خون بالا با من صحبت می کنند اما به جایی نمی رسند