مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 05:252020-07-02بين الملل

صادرات نفت ونزوئلا در پایین ترین رکورد 77 ساله


صادرات نفت ونزوئلا در ژوئن که ده ها نفتکش به دلیل واهمه از تحریم های واشنگتن، از ورود به آبهای این کشور آمریکای جنوبی اجتناب کردند، به پایین ترین حد از سال 1943 سقوط کرد.

- صادرات نفت ونزوئلا در ژوئن که ده ها نفتکش به دلیل واهمه از تحریم های واشنگتن، از ورود به آبهای این کشور آمریکای جنوبی اجتناب کردند، به پایین ترین حد از سال 1943 سقوط کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نیکلاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا با وجود تحریم های آمریکا همچنان در قدرت مانده و این موضوع دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا را خشمگین کرده است.

واشنگتن و اکثر کشورهای غربی از مخالف مادورو حمایت می کنند.

تیم ترامپ در ماه های اخیر فشار بر دولت ونزوئلا را مضاعف کرده و تحریمها را به نهادها و شرکتهایی مانند شرکتهای مکزیکی، نفتکشها، شرکتهای کشتیرانی بین المللی و اشخاصی گسترش داده که در صادرات نفت ونزوئلا نقش داشتند.

تشدید تحریمها بسیاری از مشتریان باقی مانده شرکت نفتی دولتی PDVSA و برخی از شرکتهای کشتیرانی که همچنان محموله های ونزوئلا را حمل می کردند را فراری داده است.

طبق آمار رفینیتیو آیکان و برنامه های بارگیری نفت ونزوئلا، شرکت PDVSA و زیرمجموعه هایش مجموعا 17 محموله نفت در ژوئن بارگیری کردند که حامل حدود 379 هزار بشکه در روز نفت و محصولات نفتی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات نفت ونزوئلا در پایین ترین رکورد 77 ساله

صادرات نفت ونزوئلا در پایین ترین رکورد 77 ساله