مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 06:202020-07-02اقتصادي

افتتاح 4 طرح عمرانی فارس توسط رییس جمهور


با حضور رییس جمهور و وزیر نیرو 4 طرح عمرانی برقی آبی استان فارس با اعتباری بالغ بر 1400 میلیارد تومان به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

- ایسنا/فارس با حضور رییس جمهور و وزیر نیرو 4 طرح عمرانی برقی آبی استان فارس با اعتباری بالغ بر 1400 میلیارد تومان به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

صبح پنجشنبه 12 تیر فاز اول خط دوم آبرسانی به کلانشهر شیراز، واحدهای اول و دوم تصفیه خانه فاضلاب شماره 2 شیراز، فاز اول طرح آبرسانی به سعادت شهر و ارسنجان، 6 نیروگاه خورشیدی به ظرفیت 33 مگاوات در مناطق لارستان، اقلید، ترکان، لامرد و نی ریز با مجموع سرمایه گذاری 1400 میلیارد تومانی در یک مراسم ویدئوکنفرانسی توسط حسن روحانی، رییس جمهوری، افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون آب و آبفای وزارت نیرو در آیین افتتاح خط دوم آبرسانی به شیراز بیان کرد: تامین آب شیراز وابسته به 170 حلقه چاه است.

قاسم تقی زاده خامسی افزود: حدود 80 درصد آب شهر شیراز را حلقه چاه ها تامین می کند که در شهرهای مشابه به این شکل نیست و این کم نظیر است.

معاون آب و آبفای وزارت نیرو ادامه داد: امروز با بهره برداری از سامانه تصفیه خانه اتفاق بزرگی می افتد و وابستگی آب شیراز از 80 درصد به 40 درصد از لحاظ کمیت کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 4 طرح عمرانی فارس توسط رییس جمهور

افتتاح 4 طرح عمرانی فارس توسط رییس جمهور