مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 09:552020-07-02پزشكي

احتمال شیوع مجدد کرونا در استان های سفید


معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به اینکه این بیماری تا آخر امسال با ماست، گفت: تعریف وضعیت‌های قرمز، نارنجی و سفید برای استان‌ها و شهرستان‌ها از نظر ابتلا به کرونا نسبی است و اتفاقاً نگرانی ما در مورد استان‌های سفید بیشتر است، زیرا اوج شیوع در آنها هنوز اتفاق نیفتاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر قاسم جان بابایی در سفری به استان آذربایجان شرقی، به همراه دکتر گویا، رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، روند رسیدگی به مبتلایان کووید 19 در این استان و همچنین وضعیت بیمارستان های معین کرونا را سفر کردند.

در این سفر با حضور معاون درمان وزارت بهداشت، 5 طرح بهداشتی و درمانی در کلیبر و اهر افتتاح شد.

در این راستا، مرکز دیالیز 11 تختخوابی بیمارستان امام خمینی (ره) کلیبر، مرکز جامع سلامت شهری و روستایی آبش احمد و مرکز جامع سلامت روستای نجف تراکمه کلیبر به بهره برداری رسید.

در اهر نیز بخش اعصاب و روان بیمارستان باقرالعلوم و مرکز خدمات جامع سلامت روستای رواسجان در یک هزار و 100 مترمربع و هزینه 27 میلیارد ریال، افتتاح شد.

جان بابایی، همچنین به همراه جمعی از مدیران و مسئولان استانی از پروژه های دیالیز و تسهیلات زایمانی (LDR) شهرستان اهر و بیمارستان باقر العلوم این شهرستان بازدید و ضمن ارزیابی روند رائه خدمات از بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال شیوع مجدد کرونا در استان های سفید

احتمال شیوع مجدد کرونا در استان های سفید