مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 10:252020-07-02اجتماعي

هشدار نارنجی هواشناسی نسبت به تشدید سرعت بادهای 120 روزه در سیستان


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسیی گفت: از روز جمعه بر شدت وزش بادهای 120 روزه در شمال استان افزوده می شود به طوریکه خیزش گردوخاک، - ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسیی گفت: از روز جمعه بر شدت وزش بادهای 120 روزه در شمال استان افزوده می شود به طوریکه خیزش گردوخاک، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا در پنج شهرستان شمالی استان روی می دهد.

دوست محمد کلیم در گفت وگو با ایسنا اظهار داشت: بر اساس آخرین خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی از فردا مجدد بر شدت وزش بادهای 120 روزه در پنج شهرستان شمالی و با شدت کمتر در نوار غربی و مرز شرقی استان افزوده می شود.

وی افزود: وزش این باد شدید علاوه بر کاهش دید افقی و کیفیت هوا، ممکن است در برخی مناطق به تاسیسات و محصولات کشاورزی خسارت وارد کند.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: توصیه می شود در زمان غبار آلود شدن هوا از ترددهای غیر ضروری خوداری و از مسافرت های غیر ضرور نیز اجتناب شود.

کلیم تصریح کرد: پیش بینی می شود وزش بادهای شدید در شمال استان تا پایان یکشنبه ادامه داشته باشد که در ترددهای برخی بخش های محو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نارنجی هواشناسی نسبت به تشدید سرعت بادهای 120 روزه در سیستان

هشدار نارنجی هواشناسی نسبت به تشدید سرعت بادهای 120 روزه در سیستان