مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 11:252020-07-02سياسي

محور قدیم خرم آباد پلدختر برای دسترسی محلی است


محور قدیم خرم آباد پلدختر برای دسترسی محلی است.

- ایسنا/لرستان وزیر راه و شهرسازی گفت: محور قدیم خرم آباد پلدختر برای دسترسی محلی است.

محمد اسلامی امروز دوازدهم تیرماه در مراسم آغاز عملیات اجرایی قطعه 4 محور خرم آباد- پلدختر با تبریک میلاد باسعادت امام رضا (ع) اظهار کرد: حماسه مردم در سیل گذشته نمادی از شایستگی های یک ملت بود.

وی اضافه کرد: ملت ایران به کشور و مردم خود ایمان دارند و ثابت کردند در صحنه هستند و با این همدلی تلاش و توطئه دشمنان را خنثی کردند.

اسلامی گفت: استکبار با شبکه سازی نتوانستند ملت ایران را متوقف کنند و این ملت با لبیک گفتن به ندای رهبری در همه صحنه ها حضور داشته و دارند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ادارات کل راهداری کشور با اعزام ماشین آلات و تجهیزات خود به مناطق سیل زده لرستان و استفاده از توان بخش خصوصی پیمانکاران اداره کل راه وشهرسازی بیش از 300 دستگاه ماشین آلات به پلدختر برای بازگشایی محورهای مسدود و تخریب شده اعزام کردند، افزود: این نماد همبستگی و ایثارگری جای تقدیر دارد.

وی با تقدیر از اقدامات راهداری و راه و شهرسازی لرستان در پلدختر، بیان کرد: کاری که راهداری لرستان انجام داده و حجم پل هایی که معادل 1200 متر با این شرایط اعتباری و کمبود بودجه قابل تقدیر است و راهدارها شبانه روز در زلزله سیل اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور قدیم خرم آباد پلدختر برای دسترسی محلی است

محور قدیم خرم آباد پلدختر برای دسترسی محلی است