انتقاد از طبقاتی شدن مدارس/حق ویژه برای معلمان استثنایی قائل می شویمرییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور ضمن انتقاد شدید از طبقاتی شدن مدارس گفت: مدارس باید به سمت ترکیب شدن پیش بروند. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جواد حسینی بعدازظهر پنجشنبه در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان بیان داشت: آموزش و پرورش استثنایی مولد انقلاب اسلامی است. وی با بیان اینکه در کشور حدود 182 هزار دانش آموز استثنایی و 400 هزار دیر آموز وجود دارد، افزود: این دانش آموزان در هزار و 600 مدرسه خاص استثنایی، 20 هزار مدرسه ویژه و پذیرا و 741 مرکز اختلال یادگیری توسط 23 هزار معلم متخصص در حال آموزش هستند. رییس آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: در دولت فعلی اعتبار مدارس آموزش استثنایی هفت برابر افزایش یافته است. حسینی با اشاره به تفاوت های مدارس عادی و استثنایی تصریح کرد: در آموزش و پرورش مدارس عادی برنامه درسی ملی پیاده می شود در حالی که در آموزش و پرورش مدارس استثنایی آموزش برنامه درسی انطباق یافته و با خدمات ویژه به دانش آموزان ارائه می شود. وی گفت: در آموزش و پرورش استثنایی 16 آیتم خدمات توانبخشی ارائه می شود که طی هشت سال گذشته 32 میلیارد تومان در بخش توانبخشی هزینه شده است. معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: در آموزش و پرورش استثنایی دو دوره بیشتر از آموزش و پرورش عادی وجود دارد یعنی اینکه دوره های آموزشی آموزش و پرورش برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |