مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 12:202020-07-02اجتماعي

انتقاد از طبقاتی شدن مدارس/حق ویژه برای معلمان استثنایی قائل می شویم


رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور ضمن انتقاد شدید از طبقاتی شدن مدارس گفت: مدارس باید به سمت ترکیب شدن پیش بروند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جواد حسینی بعدازظهر پنجشنبه در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان بیان داشت: آموزش و پرورش استثنایی مولد انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه در کشور حدود 182 هزار دانش آموز استثنایی و 400 هزار دیر آموز وجود دارد، افزود: این دانش آموزان در هزار و 600 مدرسه خاص استثنایی، 20 هزار مدرسه ویژه و پذیرا و 741 مرکز اختلال یادگیری توسط 23 هزار معلم متخصص در حال آموزش هستند.

رییس آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: در دولت فعلی اعتبار مدارس آموزش استثنایی هفت برابر افزایش یافته است.

حسینی با اشاره به تفاوت های مدارس عادی و استثنایی تصریح کرد: در آموزش و پرورش مدارس عادی برنامه درسی ملی پیاده می شود در حالی که در آموزش و پرورش مدارس استثنایی آموزش برنامه درسی انطباق یافته و با خدمات ویژه به دانش آموزان ارائه می شود.

وی گفت: در آموزش و پرورش استثنایی 16 آیتم خدمات توانبخشی ارائه می شود که طی هشت سال گذشته 32 میلیارد تومان در بخش توانبخشی هزینه شده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: در آموزش و پرورش استثنایی دو دوره بیشتر از آموزش و پرورش عادی وجود دارد یعنی اینکه دوره های آموزشی آموزش و پرورش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از طبقاتی شدن مدارس/حق ویژه برای معلمان استثنایی قائل می شویم

انتقاد از طبقاتی شدن مدارس/حق ویژه برای معلمان استثنایی قائل می شویم