مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 15:002020-07-02حوادث

جوانان فداکار از جان خود گذشتند تا جنگل های اورامانات زنده بماند


استاندار کرمانشاه از منطقه حفاظت شده بوزین و مره خیل که دچار حریق شده بازدید کرد و به یاد جان باختگان عملیات اطفای حریق این منطقه نهال امید کاشت.

- هوشنگ بازوند، عصر امروز(12تیر) در حاشیه این بازدید و در جمع نیروهای امدادی و مردمی مشارکت کننده در مهار آتش سوزی ها اظهار داشت: خوشبختانه پس از هشت شبانه روز تلاش فداکارانه و شجاعانه، آتش سوزی های منطقه حفاظت شده بوزین و مره خیل پاوه مهار شد.

وی افزود: در طول این مدت نیروهای مردمی و منابع طبیعی، محیط زیست، هلال احمر، شهرداری ها، دهیاری ها و آتش نشانی اجازه ندادند آتش سوزی گسترش یابد و به جنگل های اورامانات آسیب برسد.

مقام ارشد استان ادامه داد: رشادت ها و جافشانی های جانباختگان عملیات اطفای آتش سوزی در تاریخ ثبت خواهد شد و یاد و خاطره این عزیزان همیشه در قلب و ذهن مردم خواهد ماند.

بازوند گفت: نماینده اورامانات از شروع این آتش سوزی در منطقه حضور داشت و پیگیری مستمر و مداومی داشت و جا دارد از زحمات فرماندار پرتلاش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری و مدیران دستگاه های اجرایی حاضر در میدان عملیات نیز تشکر کنم.

استاندار کرمانشاه ضمن تقدیر از همه تلاشگران، دلسوزان و حافظان محیط زیست گفت: نیروهای امدادی سازمانهای مردم نهاد منطقه به عشق زنده ماندن این طبیعت به دل آتش زدند و با ازخودگذشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان فداکار از جان خود گذشتند تا جنگل های اورامانات زنده بماند

جوانان فداکار از جان خود گذشتند تا جنگل های اورامانات زنده بماند