مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-03اجتماعي

مردم حرائم جاده را رعایت کنند/ انتقاد از ساخت وسازهای غیرمجاز در مناطق روستایی


معاون عمرانی استانداری لرستان بر حفظ و نگهداری تاسیسات زیربنایی روستاها تاکید کرد و گفت: حفظ حریم جاده، حفظ امنیت جاده است و عدم رعایت آن منجر به بروز تصادف و حوادث تلخی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، گودرز امیری ظهر امروز در آیین افتتاح گازرسانی به پنج روستای بخش بیرانوند شمالی لرستان، اظهار کرد: این مناطق دارای ظرفیت ویژه ای از نظر کشاورزی، دامداری و همچنین گردشگری هستند.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از این منابع نیازمند همت و اراده اهالی روستا است، از طرفی در برخی فضاها استانداردهایی همچون تصرف حریم جاده رعایت نشده است.

معاون عمرانی استانداری لرستان بر حفظ و نگهداری تاسیسات زیربنایی روستاها تاکید و تصریح کرد: حفظ حریم جاده، حفظ امنیت جاده است و عدم رعایت آن منجر به بروز تصادف و حوادث تلخی خواهد شد.

امیری بیان داشت: در مسیر راه روستایی ساخت وسازهای غیرمجازی وجود دارد که علی رغم پتانسیل گردشگری، این موضوع مانع از توسعه مناطق شده است.

وی با بیان اینکه مردم بایستی جلوی تخلفات را بگیرند، گفت: دولت علاقمند به ارائه خدمات به مردم است، اما خود شهروندان نیز بایستی از بروز تخلف جلوگیری کنند.

معاون عمرانی استانداری لرستان ادامه داد: 1400 روستای لرستان در دولت یازدهم و دوازدهم گازرسانی شدند که اگرچه جمعیت کمی دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم حرائم جاده را رعایت کنند/ انتقاد از ساخت وسازهای غیرمجاز در مناطق روستایی

مردم حرائم جاده را رعایت کنند/ انتقاد از ساخت وسازهای غیرمجاز در مناطق روستایی