مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 12:552020-07-03سياسي

امریکا تا 25 سال آینده به کشور رنگین پوستان بدل خواهدشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فؤاد ایزدی تحلیلگر مسائل سیاسی با حضور در برنامه رو در رو شبکه 4 سیما با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازیکی از مراکز آمار امریکا گفت: - تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: بر اساس اعلام اداره آمار امریکا، اکثر جوانان امریکایی رنگین پوست بوده و تا 25 سال آینده این آمار به کل جمعیت این کشور تعمیم داده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فؤاد ایزدی تحلیلگر مسائل سیاسی با حضور در برنامه رو در رو شبکه 4 سیما با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازیکی از مراکز آمار امریکا گفت: تا سال 2045 جمعیت سفید پوست امریکا زیر 50 رصد قرار می گیرند.

این روند که از هم اینک آغاز شده، اتفاق بزرگی است.

وی افزود: نوزادان متولد شده در سال 2020 اکثریتِ رنگین پوستان را تشکیل می دهند و بر اساس اعلام اداره آمار امریکا، اکثر جوانان کنونی امریکا رنگین پوست بوده و تا 25 سال آینده این آمار به کل جمعیت این کشور تعمیم داده می شود.

ایزدی همچنین به اعتراض جوانان امریکایی به سیستم سرمایه داری این کشور اشاره کرد و گفت: تغییر رنگ و فکر همزمان در امریکا در حال رخ دادن است و اعتراضات کنونی، روندی است که برای عبور از سیستم دوحزبی امریکا کلید زده شده است.

این کارشناس مسائل سیاسی در عین حال به توفیق جامعه امریکا در سرکوب حرکت های اجتماعی نظیر اعتراضات کنونی اشاره کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امریکا تا 25 سال آینده به کشور رنگین پوستان بدل خواهدشد

امریکا تا 25 سال آینده به کشور رنگین پوستان بدل خواهدشد