مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 06:502020-07-04سياسي

شناخت امام زمان(عج) مهم ترین وظیفه منتظران است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: مهم ترین وظیفه منتظران ظهور، معرفت و شناخت نسبت به امام زمان (عج) است.

- اردبیل- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: مهم ترین وظیفه منتظران ظهور، معرفت و شناخت نسبت به امام زمان (عج) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی ستوده صبح شنبه در نشست صمیمی با خادمین مسجد مقدس جمکران حضرت صاحب الزمان (عج) گفت: بقاع متبرکه و امامزادگان ضمن تبدیل به قطب فرهنگی باید تبدیل به پایگاه مهدویت شوند.

وی افزود: مهم ترین وظیفه منتظران ظهور، معرفت و شناخت نسبت به امام زمان (عج) است، بنابراین با شناخت کامل، ایشان را ناظر بر جامعه خود بدانیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با بیان اینکه پذیرش امامت و تبعیت از ولایت امام زمان (عج) امر خطیری است، اظهار کرد: در طول تاریخ بعد از رحلت رسول خدا (ص) با موانع و مشکلات زیادی رو به رو بودیم و سرنوشت جامعه اسلامی، تحلیل تاریخ زندگی ائمه معصومین و برخورد فاسدان حکومت اموی شاهد و گویای این امر مهم است.

حجت الاسلام ستوده با اشاره به اینکه غیبت امام زمان (عج) بعد از شهادت امام حسن عسکری (ع) ضروری بود تا امام از گزند بد خواهان در امان باشد، تصریح کرد: بعد از شهادت امام حسن عسکری (ع) به مدت 69 سال غیبت صغری بود که مردم با واسطه از امام هدایت می گرفتند و ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناخت امام زمان(عج) مهم ترین وظیفه منتظران است

شناخت امام زمان(عج) مهم ترین وظیفه منتظران است