مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 04:502020-07-05اجتماعي

برای ارتقاء کیفیت آموزش در کشور تلاش شود /دانش آموزان به فکر آینده خود باشند


مدیرکل فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: توسعه انسانی رکن اصلی توسعه پایدار است و باید برای ارتقای کیفیت آموزش در کشور تلاش شود و ضمن آن دانش آموزان هم به فکر آینده خود بوده و سعی در موفقیت و یادگیری مهارت داشته باشند.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: توسعه انسانی رکن اصلی توسعه پایدار است و باید برای ارتقای کیفیت آموزش در کشور تلاش شود و ضمن آن دانش آموزان هم به فکر آینده خود بوده و سعی در موفقیت و یادگیری مهارت داشته باشند.

عبدالمجید دراهکی صبح امروز در نشست با معاون آموزش و پرورش استان بوشهر، اظهار کرد: فنی و حرفه ای در تلاش است با ارائه آموزش های فنی متناسب با نیاز بازار کار و ظرفیت های درونی دانش آموزان زمینه های اشتغال را برای آینده آنها مهیا سازد.

وی به اجرای موفق طرح ایران مهارت در بیش از 120 مدرسه در سطح استان بوشهر اشاره کرد و افزود: طرح ایران مهارت با تنوع 250 حرفه مهارتی در زمینه را برای توانمندسازی مهارتی دانش آموزان بر اساس خلاقیت های آنها مهیا ساخته است.

در طرح ایران مهارت 500 حرفه مهارتی تدوین شده و بر اساس ظرفیت های مدارس و نیاز بازار کار 250 حرفه آموزشی از این طرح در استان بوشهر اجرایی می شود.

دراهکی با اشاره به نقش هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش در توسعه اشتغال در کشور یادآور شد: نیاز کشور به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای ارتقاء کیفیت آموزش در کشور تلاش شود /دانش آموزان به فکر آینده خود باشند

برای ارتقاء کیفیت آموزش در کشور تلاش شود /دانش آموزان به فکر آینده خود باشند