مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 05:552020-07-05سياسي

سفر های زیارتی ارزان قیمت دانشجویی راه اندازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی لبیک، روز گذشته جلسه ای با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور، - رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از راه اندازی سفرهای زیارتی ارزان قیمت ویژه دانشجویان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی لبیک، روز گذشته جلسه ای با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور، رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، آقای آشتیانی، مدیر موسسه زیارتی-گردشگری ثامن الائمه (ع)، محسن مسلمی، معاون پشتیبانی و اعزام ستاد و محمود موسوی، مدیر عامل موسسه بیمه تعاون سپاه، جهت بررسی راهکار های مشترک برای انجام فعالیت های فرهنگی-رفاهی ویژه زائرین دانشگاهی در دفتر این موسسه برگزار شد.

در ابتدا، حجت الاسلام مطهری پور، ضمن بیان گزارش مختصری از فعالیت های ستاد از زمان تاسیس تاکنون، با اشاره به اعزام دانشگاهیان به سرزمین وحی و عتبات عالیات، به بیان اهداف فرهنگی و اجرایی مجموعه ستاد پرداخت.

مطهری پور ادامه داد:در جلساتی که با مسئولین سازمان حج و زیارت، شرکت شمسا و بعثه مقام معظم رهبری داشتیم، اعزام زائرین دانشگاهی در قالب سفر های ارزان قیمت را پیشنهاد دادیم و انصافا این مجموعه ها با تمام محدودیت هایی که داشتند خدمات خوبی در این مدت به زائر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر های زیارتی ارزان قیمت دانشجویی راه اندازی می شود

سفر های زیارتی ارزان قیمت دانشجویی راه اندازی می شود