مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 06:052020-07-05سياسي

نوآوری خبرگزاری فارس«سامانه سوت زنی» در مبارزه با فساد قابل تقدیر است


نماینده مردم شهرستان ها بویراحمد و دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی «سامانه سوت زنی» نوآوری قابل تقدیر خبرگزاری فارس در مبارزه با فساد در حوزه رسانه است.

-   مهدی روشنفکر در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه یکی از اصلی ترین اهداف شکل گیری انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی جهت برپایی عدالت و رعایت انصاف و مقابله با فساد و رانت خواری بود  خاطر نشان کرد: نهضت امام که از سال 42 آغاز شد و  حتی پیش از آن که در طول تاریخ  علمای دین علیه فساد شاهان و درباریان قد علم کردند،همه و همه به واسطه ی فساد ستیزی بوده است.

وی گفت: اکنون همان مردمی که خون دادند و جوانان خود را در راه ارزش ها و آرمان های انقلاب که یکی از آن ها فساد ستیزی بوده هدیه کردند، از نظام جمهوری اسلامی و ارکان و کارگزاران آن، چه ما نمایندگان مجلس و چه رسانه ها انتظار دارند که در برابر فساد سکوت نکنند.

نماینده مردم سه شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: به همین منظور هر کار ویژه ای که برای فساد ستیزی صورت بگیرد، مورد حمایت خواهد بود، چه این که دستگاه قضایی در دوره فعلی با هدایت عالمانه و عمل گرایانه آیت الله رییسی خیز بلندی در راستای قطع ریشه ی مفسدین برداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوآوری خبرگزاری فارس«سامانه سوت زنی» در مبارزه با فساد قابل تقدیر است

نوآوری خبرگزاری فارس«سامانه سوت زنی» در مبارزه با فساد قابل تقدیر است