مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-05سياسي

پنج محور اساسی طرح معماری جدید در حوزه وحدت وتقریب


 دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: طرح معماری جدید و نوسازی تقریب دارای 5 محور اساسی است که امیدواریم بتوانیم به هدف اصلی که همان امت واحده اسلامی و اتحادیه اسلامی است، - دست یابیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی طی سخنانی به صورت ویدئو کنفرانس در همایش ملی مبانی علمی و شاخصه های عقلانیت در سیره رضوی که در استان گلستان به مناسبت دهه کرامت برگزار شد، ضمن تبریک دهه مبارک کرامت و میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به بررسی شاخصه های عقلانی برای دستیابی به امت واحده اسلامی پرداخت.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به طرح معماری جدید در حوزه وحدت و تقریب، اظهار داشت: طرح معماری جدید و نوسازی تقریب دارای 5 محور اساسی است که امیدواریم بتوانیم به هدف اصلی که همان امت واحده اسلامی و اتحادیه اسلامی است، دست یابیم.

وی به اتحادیه های که طی 150 سال اخیر نظیر اتحاد جماهیر شوروی، ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا شکل گرفته اند، اشاره کرد و اظهار اشت: اتحاد جماهیر شوری که از هم پاشید و در ایالات متحده آمریکا هم ملاحظه می کنید که بارزترین حقوق انسانی که نفس کشیدن است تحت فشار استکبار جهانی و تفکر برده داری وضعیت بسیار خوبی ندارند اما تجربه اتحادیه ارو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج محور اساسی طرح معماری جدید در حوزه وحدت وتقریب

پنج محور اساسی طرح معماری جدید در حوزه وحدت وتقریب