مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 08:252020-07-05بين الملل

روایت مسئول عراقی از رشادت های سردار سلیمانی


یک مسئول عراقی در گفت وگویی به رشادت های سردار سلیمانی در جنگ با داعش پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد الاسدی، رییس کمیسیون السند الوطنی در پارلمان عراق در گفت وگو با شبکه المیادین گفت: در بدو ورود داعش به عراق از آمریکایی ها درخواست کمک کردیم اما آن ها هیچ کمکی به ما نکردند.

وی ادامه داد: با سقوط موصل شکست های ما آغاز شد و در یک روز تمام مناطق میان موصل و صلاح الدین سقوط کردند اما مجاهدان عراقی به فرماندهی شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس فورا وارد عمل شدند و داعش را از ورود به بغداد و سامرا بازداشتند.

وی تاکید کرد: سردار سلیمانی در 10ژوئن 2014 وارد بغداد شد و به همراه ابومهدی المهندس وصدها رزمنده دیگر به سوی شهر بلد حرکت کردند که در آن زمان راه ارتباطی آن قطع شده بود.

الاسدی تاکید کرد که از زمان سقوط موصل تا صدور فتوای آیت الله سیستانی ده ها رزمنده تحت فرماندهی شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در میتدین نبرد با داعش جنگیدند و به شهادت رسیدند.

وی گفت: شهید سلیمانی در عملیات نظامی در خط مقدم و جلوی تمام رزمندگان حضور داشت، ما هیچ وقت احساس نکردیم که سردار سلیمانی عراقی نیست این درحالی است که او با درخواست دولت عراق به عنوان مستشار نظامی آمده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت مسئول عراقی از رشادت های سردار سلیمانی

روایت مسئول عراقی از رشادت های سردار سلیمانی