مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 15:552020-07-05اقتصادي

تفاهم نامه مالیات پزشکان در استان سمنان اجرا شود


مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان گفت: تفاهم نامه امضاشده بین سازمان های امور مالیاتی کشور و نظام پزشکی در زمینه مالیات پزشکان باید در استان سمنان اجرا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، جواد انوری در دیدار با رییس نظام پزشکی استان سمنان، مالیات را یکی از ابزارهای توسعه اقتصادی کشور بیان و عنوان کرد: با اصلاحات بنیادین در نظام مالیاتی ازجمله هوشمندسازی، به دنبال افزایش کارایی، ارتقای عدالت مالیاتی، تحقق توسعه و عدالت اجتماعی هستیم.

وی ادامه داد: در سال جهش تولید، رویکرد اداره کل امور مالیاتی استان سمنان مبتنی بر حمایت همه جانبه از واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی بوده و وصول درآمدهای مالیاتی با رعایت حمایت از تولیدکننده و پیشگیری و مقابله با فرار مالیاتی صورت می گیرد.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان ضمن تأکید بر لزوم حفظ جایگاه پزشکان تصریح کرد: پزشکان ضامن سلامت جامعه هستند و نقش بی بدیلی در سلامت جامعه دارند و با بر برنامه ریزی صورت گرفته در جهت اخذ مالیات عادلانه، اقدامی اساسی و زیربنایی در اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی و اخذ مالیات عادلانه با کاهش هزینه ها و افزایش رضایتمندی مؤدیان خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه مالیات پزشکان در استان سمنان اجرا شود

تفاهم نامه مالیات پزشکان در استان سمنان اجرا شود