مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 04:202020-07-06بين الملل

پارلمان کویت: طرح صهیونیستی الحاق میخ دیگری بر تابوت صلح است


مجلس الأمه (پارلمان) کویت در بیانیه ای پارلمان های کشورهای آزاده جهان را به اتخاذ موضع قاطع در برابر طرح رژیم صهیونیستی برای اشغال کرانه باختری فراخواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پارلمان کویت در بیانیه خود تأکید کرد که طرح صهیونیستی الحاق کرانه باختری به منزله میخ جدیدی بر تابوت روند صلح و حق عادلانه فلسطینیان برای تعیین سرنوشت و تشکیل دولت مستقل به پایتختی قدس شریف است.

در این بیانیه آمده است: ما با انده و نگرانی مصوبات و طرح های یکجانبه صهیونیستی مربوط به الحاق بخش های وسیع و حیاتی اراضی فلسطینی در کرانه باختری را دنبال می کنیم طرحی که به پایان دادن به طرح های صلح و سازش و فروپاشی اقتصاد و جامعه فلسطینی که از اشغالگری ظالمانه و دیوار نژادپرستانه حایل رنج می برند، منجر می شود .

طبق گزارش خبرگزاری کویت (کونا )، پارلمان کویت دولت های عربی و اسلامی و کشورهای آزاده جهان برای اتخاذ اقدامات قاطع در برابر رژیم صهیونیستی و اجرای اقداماتی در راستای همبستگی و حمایت از پایداری ملت فلسطین و مبارزات آن و کاهش درد و رنج انسانی، اقتصادی و اجتماعی این ملت، فراخواند.

در این بیانیه همچنین ضمن درخواست برای تحریم تمامی ارتباطات و حمایت ها از رژیم صهیونیستی آمده است که پذیرش جنایت های این رژیم به استمرار و گسترش این جنای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان کویت: طرح صهیونیستی الحاق میخ دیگری بر تابوت صلح است

پارلمان کویت: طرح صهیونیستی الحاق میخ دیگری بر تابوت صلح است