مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 05:552020-07-06حوادث

با افراد خاطی و مسبب آتش سوزی برخورد کیفری می شود


رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان با اشاره به برخورد کیفری با افراد خاطی و مسبب آتش سوزی توسط مجریان قانون، بر لزوم راهکارهای پیشگیرانه از آتش سوزی مراتع و جنگل تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی باقرزاده همایی با اشاره به آتش سوزی های به وقوع پیوسته در برخی مراتع اظهار کرد: بررسی، شناسایی تدابیر و راهکارها در خصوص پیشگیری از آتش سوزی مراتع ضروری است.

وی افزود: با توجه به وضعیت مطلوب نزولات جوی سال گذشته و چندماهه اخیر در سال جاری و افزایش سطح پوشش گیاهی مراتع، احتمال بروز آتش سوزی های عمدی و غیر عمدی در مراتع و جنگل های طبیعی افزایش یافته است.

این مسئول ادامه داد: در صورت احتمال بروز آتش سوزی عمدی و غیر عمدی در مراتع و جنگل ها تأثیرات قابل توجهی بر ساختمان و ترکیبات خاک، موجودات زنده، چرخه آب و پوشش گیاهی جنگل ها و مراتع خواهد داشت.

باقرزاده با اشاره به دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه اعلام داشت: در جهت مراقبت و صیانت قانونمند از حقوق عمومی جهت پیشگیری از مخاطرات اقداماتی توسط این سازمان در حال انجام است.

وی در خصوص این اقدامات ابراز داشت: آموزش، فرهنگسازی و توانمندسازی ساکنین بومی و محلی به منظور پیشگیری از آتش سوزی های احتمالی در جنگل ها و مراتع، استفاده از ظرفیت های طبیعت یاران، نیروهای بسیج، سازمان های مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با افراد خاطی و مسبب آتش سوزی برخورد کیفری می شود

با افراد خاطی و مسبب آتش سوزی برخورد کیفری می شود