مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 06:352020-07-06اقتصادي

یک ازدواج ساده چقدر پای جوانان خوزستانی آب می خورد؟


سالانه ازدواج های بسیاری در خوزستان ثبت می شود ولی گرانی های اخیر صدای بسیاری از مردم این استان را درآورده است زیرا معتقدند تأمین هزینه های یک ازدواج ساده از عهده جوانان خارج است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، آلمانی ها می گویند زن و شوهر اگر یکدیگر را بخواهند در کلبه خرابه هم زندگی می کنند این حرف البته مختص آلمانی ها نیست و در ایران هم این حرف را زیاد شنیده ایم که سخت نگیرید شما بروید سر خانه و زندگی تان وسایل خانه و.

جفت و جور می شوند.

هرچند شیوع کرونا بخش زیادی از زندگی مردم را مختل کرده و وضعیت خوزستان هنوز هم قرمز است اما مردم کم کم در حال کنار آمدن با شرایط هستند و همین موضوع سبب شده که برخی از جوان ها به دنبال آغاز فصل جدیدی از زندگی خود هستند و می خواهند سر و سامان بگیرند.

هرقدر هم که شور و شوق زندگی زیاد باشد و وضع مالی خوب، باز هم دلیل نمی شود که قیمت کالاها، طلا و خانه جوانان را نترساند، این روزها سری به بازار زده ایم تا ببینیم یک ازدواج ساده در سال 99 چقدر آب می خورد.

قیمت کالای خانه یک فروشنده لوازم خانگی به خبرنگار فارس می گوید: کالای خانه با اجناسی مانند لباس فرق می کند و هر خانواده ای با توجه به پیشینه ذهنی که از کالاهای تولید داخل و خارج دارد، برای خرید اقدام می کند؛ البته نباید غفلت کرد که در سال های اخیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک ازدواج ساده چقدر پای جوانان خوزستانی آب می خورد؟

یک ازدواج ساده چقدر پای جوانان خوزستانی آب می خورد؟