مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 07:152020-07-06ورزشي

روزانه شاهد فوتی کرونا در دشتستان هستیم/ لزوم افزایش نظارت ها


روزانه فوتی کرونا را در دشتستان شاهد هستیم و باید بیش از پیش مراقبت باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فتح الله نوروزی صبح دوشنبه در نشست ستاد کرونا شهرستان دشتستان اظهار داشت: روزانه فوتی کرونا را در شهرستان شاهد هستیم و باید مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی دقت نظر لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه بازاریان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام لازم را داشته باشند تصریح کرد: نظارت بر بازار تشدید می شود.

فرماندار دشتستان خواستار پرهیز از برگزاری مراسم جمعی با عنایت به شرایط شهرستان شد و افزود: مردم خوب شهرستان، فعالین اجتماعی و رسانه ها همراهی و اطلاع رسانی لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه کارکنان دستگاه های اجرایی نسبت به زدن ماسک اهتمام لازم را داشته باشند اضافه کرد: مدیران دستگاه اجرایی نظارت لازم را بر پروتکل های بهداشتی مربوط به ادارات داشته باشند.

نوروزی خاطرنشان کرد: تیم های نظارتی بر بازار، تالارها و باغ شهری ها، سالن های ورزشی باشگاه ها و زمین های چمن، برابر مصوبات ستاد تشکیل و اهتمام لازم را به عمل آورند.

وی بیان کرد: تمام نگاهمان مدیریت شرایط بحرانی مربوط به ویروس کرونا در سطح شهرستان است و در این راستا همکاری همگان مورد انتظار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه شاهد فوتی کرونا در دشتستان هستیم/ لزوم افزایش نظارت ها

روزانه شاهد فوتی کرونا در دشتستان هستیم/ لزوم افزایش نظارت ها