مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 08:352020-07-06فرهنگي

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات یزد تا پایان تابستان


مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره فصلی روزنامه نگاران، نویسندگان و خبرنگاران رسانه های استان یزد تا 31 شهریورماه تمدید شد.

- ایسنا/یزد مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره فصلی روزنامه نگاران، نویسندگان و خبرنگاران رسانه های استان یزد تا 31 شهریورماه تمدید شد.

فرزاد فیضی مدیر خانه مطبوعات یزد در این رابطه به خبرنگار ایسنا گفت: مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره فصلی رسانه های استان ویژه مطبوعات محلی، سرپرستی های استانی، پایگاه های خبری و نمایندگی خبرگزاری ها با توجه به استقبال رسانه ها و شرایط شیوع کرونا تا پایان تابستان سالجاری تمدید شد.

به گفته ی وی، این جشنواره در سه بخش اصلی، ویژه و جایزه فصل برگزار می شود که بخش اصلی شامل سرمقاله و یادداشت، عکس، گزارش، مصاحبه و اینفوگرافی است، بخش ویژه جشنواره در موضوعات جهش تولید و رسانه، سرمایه گذاری در شهر میراث جهانی و توسعه فناوری های نوین در ساخت و ساز و بخش جایزه فصل نیز با محوریت آگاهی بخشی در موضوع ویروس کرونا برگزار می شود.

وی با بیان این که آثار تولیدی در بخش جایزه فصل باید در بازه زمانی اول اسفند 98 تا 31 شهریورماه 99 و در سایر بخش ها از اول فروردین تا 31 شهریورماه 99 در یکـی از نشـریات محلـی، سراسـری، پایگاه های خبری یا خبرگزاری های دارای مجوز از هیات نظارت بر مطبوعات منتشر شده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات یزد تا پایان تابستان

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات یزد تا پایان تابستان