مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 09:302020-07-06اقتصادي

روزهای گرم خرید و فروش آپارتمان در اندیشه تهران


در روزهای اولین ماه تابستان هستیم و تا به اینجا شاهد روند جالبی از خرید و فروش آپارتمان در اندیشه بوده ایم که در این مطلب به کمک مسکن کیان می خواهیم به جزییات این مورد بپردازیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام مسکن کیان، آپارتمان نوساز در اندیشه یکی از پرطرفدارترین سوژه های خرید و فروش در بازار مسکن محسوب می شود چون اکثر خریداران و یا سرمایه گذاران به دنبال راهی برای خرید یک ملک حتی با حداقل سرمایه ای که دارند می باشند و با توجه به قیمت های بالای آپارتمان و املاک در شهر تهران دیگر بسیاری از افراد توان خرید در پایتخت را ندارند.

ولی ما می خواهیم شهر اندیشه را که امروزه به مرجع اصلی خریداران و سرمایه گذاران در زمینه آپارتمان می باشد را بیشتر به شما معرفی کنیم.

شهر اندیشه امروزه به منطقه ای تبدیل شده که از نظر امکانات و کیفیت در ساخت و ساز از بهترین برندهای مواداولیه و درجه یک بهره مند شده و از نظر لوکس بودن املاک نیز با مناطق مرکزی و شمالی شهر تهران در حال رقابتی جدی می باشد.

ولی با توجه به این امکانات و رشدی که در زمینه املاک داشته هنوز هم از نظر قیمت بسیار مناسب تر از دیگر مناطق حومه استان تهران می باشد.

ما در شهر اندیشه شاهدیم که هر گونه امکاناتی به وفور در دسترس عموم مردم قرار گرفته و نیاز ساکنان را در حدی برطرف ساخته که دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای گرم خرید و فروش آپارتمان در اندیشه تهران

روزهای گرم خرید و فروش آپارتمان در اندیشه تهران