مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 09:502020-07-06حوادث

یک ماه بدون تصادف فوتی درون شهری و برون شهری در رفسنجان


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان رفسنجان گفت: از 15خرداد تا 15تیرماه سال جاری در تصادف های جاده ای درون و برون شهری هیچ مورد فوتی گزارش نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، علی اکبر سنجری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارتقاء فرهنگ رانندگی در شهرستان، تشدید برخورد پلیس با تخلف های حادثه ساز از جمله سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه و تخلفات ساکن موجب کاهش تصادف ها و نداشتن تصادف منجر به فوت در یک ماه اخیر شده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان رفسنجان نقش رفع نقاط حادثه خیز را در کاهش حوادث مهم دانست و بیان کرد: به همت شهرداری، رفوژ میانی خیابان های امام خمینی و بعثت ساحلی انجام شده و به طور قابل توجهی از میزان تصادف ها کاسته است.

وی عنوان کرد: شیوع ویروس کرونا بر کاهش ترددهای درون شهری 10 تا 15 درصد اثرگذار بوده و در حال حاضر بیشترین ترددها در بلوار آیت الله طالقانی صورت می گیرد که بیشترین تصادف های خسارتی را در گردش ها به همراه دارد.

سنجری خاطرنشان کرد: راه حل کاهش تصادف ها در این بلوار، نصب دوربین های کنترل سرعت ثابت است که به زودی با همکاری شهرداری نصب خواهد شد و در مرحله بعد بلوارهای پرترددی از جمله امام علی (ع) و امام رضا (ع) به دوربین های کنترل سرعت ثابت مجهز می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک ماه بدون تصادف فوتی درون شهری و برون شهری در رفسنجان

یک ماه بدون تصادف فوتی درون شهری و برون شهری در رفسنجان