مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 14:052020-07-06اقتصادي

آغاز به کار نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو در اصفهان


آیین گشایش شانزدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو، مجموعه ها و صنایع وابسته عصر امروز در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان،  آیین گشایش شانزدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو، مجموعه ها و صنایع وابسته عصر امروز در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار شد.

این نمایشگاه در وسعت 8 هزار متر مربع و با حضور 80 شرکت داخلی برپاشد؛ شرکت های حاضر در این نمایشگاه از 10 استان اصفهان، گیلان، مازندران، تهران، البرز، فارس، خراسان رضوی، مرکزی، آذربایجان شرقی و کردستان گردهم جمع شدند.

شرکت های فعال در بخش طراحی و تولید قطعات خودرو، واردات، توزیع و فروش قطعات خودرو، ارائه خدمات آموزشی در زمینه خودرو و اپلیکشن های خدماتی خودرو در این نمایشگاه حاضر هستند.

 علی یارمحمدیان، پیرامون شانزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو اظهار داشت: در دوران شیوع کرونا و تحریم اقتصادی برگزاری نمایشگاه ها بسیار سخت است؛ با وجود شرایط موجود شانزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی آغاز به فعالیت کرد؛ نکته بسیار مهم در خصوص این نمایشگاه این است که صرفاً بازدید کنندگان تخصصی اجازه حضور در نمایشگاه را دارند و ورود عموم برای این نمایشگاه ها بازگشایی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو در اصفهان

آغاز به کار نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو در اصفهان