مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 16:252020-07-06سياسي

اغلب پرونده های زمین خواری لواسان پیچیدگی های خاصی دارد


سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران گفت: اغلب پرونده های زمین خواری لواسان پیچیدگی های خاصی دارد، که باید به دقت بررسی شود.

- علی خضریان در حاشیه بازدید جمعی از نمایندگان تهران از لواسان در گفتگو با خبرنگار مهر از ارائه گزارش زمین خواری لواسانات به کمیسیون اصل 90 خبر داد و با اشاره به لزوم حفظ منابع طبیعی و اراضی ملی افزود: بسیاری از پرونده های زمین خواری در منطقه لواسانات دارای پیچیدگی هایی است، که نیاز به بررسی های بیشتری دارد و به طور ویژه به آن خواهیم پرداخت.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران از عزم راسخ نمایندگان مجلس برای رفع مشکلات موجود در استان تهران و منطقه لواسانات خبر داد و افزود: امروز از تپه سرخه و زمین خواری در آن نیز بازدید کردیم و امیدوارم در خصوص این منطقه به زودی به نتیجه برسیم و شاهد حل مشکلات موجود باشیم.

بر اساس این گزارش، سید محمود نبویان، عضو کمیسیون اصل نود، عبدالحسین روح الامینی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان، علی خضریان، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، مجتبی رضاخواه، عضو کمیسیون برنامه و بودجه، مجتبی توانگر، عضو کمیسیون اقتصادی، زهره سادات لاجوردی، عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری، فاطمه قاسم پور، عضو کمیسیون اجتماعی و سمیه رفیعی، عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی روز یکشنبه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغلب پرونده های زمین خواری لواسان پیچیدگی های خاصی دارد

اغلب پرونده های زمین خواری لواسان پیچیدگی های خاصی دارد