مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 04:152020-07-07بين الملل

چین نیروی ضربت حراست سیاسی ایجاد کرد


چین یک نیروی ضربت ویژه برای تقویت حراست سیاسی به منظور حفظ ثبات اجتماعی ایجاد کرد؛ اقدامی که تازه ترین تلاش پکن برای سرکوب مخالفان با نحوه مدیریت ویروس کرونا و اعتراضات در هنگ کنگ محسوب می شود.

- چین یک "نیروی ضربت ویژه برای تقویت حراست سیاسی" به منظور حفظ ثبات اجتماعی ایجاد کرد؛ اقدامی که تازه ترین تلاش پکن برای سرکوب مخالفان با نحوه مدیریت ویروس کرونا و اعتراضات در هنگ کنگ محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، روزنامه رسمی Procuratorial Daily در گزارشی یادداشت های بدون تاریخی از یکی از نشست های این گروه ضربت منتشر کرد و نوشت: این نیروی ضربت باید انواع نفوذ، براندازی، خرابکاری، فعالیت های تروریستی خشونت آمیز، فعالیت های جدایی طلبی قومی و فعالیت های مذهبی افراطی را سرکوب کند.

اخبار مربوط به این نیروی ضربت درست همان روزی منتشر شد که یکی از اساتید حقوق پکن که یکی از منتقدان صریح حزب حاکم کمونیست چین و شی جینپینگ، رییس جمهور این کشور است، توسط مقامات بازداشت شد.

براساس یادداشت های منتشر شده، مسئولیت اصلی این نیروی ضربت حفظ سیستم سیاسی چین است: امنیت سیاسی به امنیت ملی و رفاه و آسایش مردم مربوط است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین نیروی ضربت حراست سیاسی ایجاد کرد

چین نیروی ضربت حراست سیاسی ایجاد کرد