مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 06:152020-07-07سياسي

«تبلیغ» باید مردمی تر شود/ پرچم مظلومیت فرهنگ را به دست گرفته ایم


رییس سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه «تبلیغ» باید مردمی تر و اجتماعی تر شود، گفت: پرچم مظلومیت فرهنگ را باید به دست گرفت و در این مسیر عزم جدی داریم.

- خرم آباد- رییس سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه تبلیغ باید مردمی تر و اجتماعی تر شود، گفت: پرچم مظلومیت فرهنگ را باید به دست گرفت و در این مسیر عزم جدی داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد قمی امروز سه شنبه در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه امروز به منظور تکریم سال ها زحمت مفید و مؤثر حجت الاسلام مهدوی امین مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی لرستان در جمع شما حضور یافته ایم، اظهار داشت: از همه زحمت کشان حوزه فرهنگ و تبلیغ، همه کسانی که در این سال ها در لرستان زحمت کشیده اند و مجال تشکر از آنها نبوده است به ویژه گروه های مردمی، تقدیر می کنم.

وی با بیان اینکه غیر از اینکه ما ممنون همه کسانی هستیم که در حال زحمت و مجاهدت فرهنگی هستند، از کسانی که سال های طولانی زحمت کشیده اند و فضیلت سبقت را در مجاهدت دارند به طور خاص تشکر می کنیم، تصریح کرد: ما حجت الاسلام مهدوی امین را به صداقت و امانت و جدیت یافته ایم، از این پس هم ان شاالله کمک های ایشان ادامه خواهد داشت، چه به جهت مشورتی و چه زحمات دیگر که با جدیت دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تبلیغ» باید مردمی تر شود/ پرچم مظلومیت فرهنگ را به دست گرفته ایم

«تبلیغ» باید مردمی تر شود/ پرچم مظلومیت فرهنگ را به دست گرفته ایم