مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 08:052020-07-07سياسي

قطعی های مکرر آب در ایلام / مردم کلافه شدند


قطعی های مکرر آب در شهر ایلام به بهانه های مختلف باعث کلافه شدن مردم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، قطعی های مکرر آب در شهر ایلام در ایام مختلف سال به خصوص در فصل تابستان به بهانه های مختلف باعث کلافه شدن مردم شده است.

دیروز نیز در ادامه قطعی های آب در شهر ایلام، آب و فاضلاب شهری ایلام اعلام کرد به دلیل قطعی برق خط اختصاصی ایستگاه های سد ایلام، آب مناطق تحت پوش سد شامل محله جانبازان، رزمندگان، هانیوان، بلوار دانشجو، بلوار تعمیرکاری، بلوار امام علی (ع) بلوتر مدرس و بلوارشهید بهشتی با افت فشار و یا قطعی آب مواجه می شوند.

این اولین بار و قطعاً آخرین بار هم نخواهد نبود که مردم استان از این دست اطلاعیه ها خواهند شنید چراکه مشکلات اساسی در بحث آبرسانی به شهر ایلام وجود دارد.

در فصل زمستان که با بارش باران خط انتقال آب از سد ایلام شکسته می شود و یا چشمه گلان گل آلود می شود و قطعی آب اولین دستاورد زمستان برای شهروندان ایلامی است.

در فصل تابستان و گرما نیز که نیاز مردم به آب به ویژه در بحث بهداشت فردی یکی از اولویت ها و واجبات روزانه مردم است و هم چنین در استفاده مردم از کولرهای آبی این نیاز به ویژه در بعدازظهرها و شب حیاتی استف بازهم قطعی آب به دلایل مختلف رخ می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی های مکرر آب در ایلام / مردم کلافه شدند

قطعی های مکرر آب در ایلام / مردم کلافه شدند