موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ابوالفضل رزاق پور - عليرضا بيرانوند - دستگيري سارقان - روزنامه صداي سپاهان - جايزه هفت اقليم - سرمربي تراكتور - مبارز فساد - صندوق ذخيره فرهنگيان - بيمارستان امام خميني - هافبك يوونتوس - آچمز - شهردار بادرود - مديركل بهزيستي گيلان - سازمان اسناد و كتابخانه ملي - محمد سررشته داري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 09:152020-07-07اجتماعي

یادبودی برای جانباختگان حریق «بوزین و مره خیل» نصب می شود


اگر آتش سوزی بوزین و مره خیل به خوبی مدیریت نمی شد، فاجعه ای بسیار بزرگتر رخ می داد و این آتش سوزی هنوز ادامه داشت.

- یادبودی برای جانباختگان حریق بوزین و مره خیل نصب می شود ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: اگر آتش سوزی بوزین و مره خیل به خوبی مدیریت نمی شد، فاجعه ای بسیار بزرگتر رخ می داد و این آتش سوزی هنوز ادامه داشت.

هوشنگ بازوند در نشست ستاد بحران استان کرمانشاه که امروز(17 تیر) برگزارشد، بااشاره به آتش سوزی اخیر منطقه حفاظت شده بوزین و مره خیل در استان، اظهارکرد: اقداماتی که برای مدیریت این بحران در منطقه انجام گرفت، فوق العاده بود.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه این آتش سوزی وسیع در منطقه ای صعب العبور اتفاق افتاد، خاموش کردن آن کاری بزرگ بود که با همکاری همه انجام شد.

استاندار کرمانشاه بااشاره به هماهنگی و همدلی بوجود آمده در استان برای اطفای این آتش سوزی، اعلام کرد: دستگاه های ذیربط، نیروهای نظامی، بسیج و بویژه نیروهای مردمی برای اطفای آتش سوزی پای کار آمدند و اگر این همکاری و همراهی نبود، قطعا فاجعه بسیار بزرگی رخ می داد و آتش سوزی هنوز ادامه داشت و تا پاوه هم می رسید.

وی در پاسخ به برخی صحبت ها درخصوص کمبود امکانات برای اطفای حریق هم گفت: از زمانی که این حادثه رخ داد، بحث هایی پیش آمد که چرا برای اطفای حریق از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادبودی برای جانباختگان حریق «بوزین و مره خیل» نصب می شود

یادبودی برای جانباختگان حریق «بوزین و مره خیل» نصب می شود