مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 09:152020-07-07سياسي

ضرورت توجه به تامین سلامت افراد سالخورده


معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار رشت گفت: تامین سلامت افراد سالخورده، یکی از بزرگترین دغدغه مسئولین است و به خصوص در ایام شیوع کرونا این دغدغه بسیار افزایش یافت.

- ایسنا/گیلان معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار رشت گفت: تامین سلامت افراد سالخورده، یکی از بزرگترین دغدغه مسئولین است و به خصوص در ایام شیوع کرونا این دغدغه بسیار افزایش یافت.

فریبرز سعیدی کیا در جلسه شورای ساماندهی امور سالمندان شهرستان رشت با اشاره به اینکه سن مشخصی برای تعریف یک شخص به عنوان یک سالمند وجود ندارد، اظهار کرد: گاهی شخص از لحاظ فیزیولوژیکی و عوامل ژنتیکی می تواند در سنین پایین تر یا بالاتر از عرف رایج، سالمند لقب بگیرد و این امر در نقاط مختلف دنیا متفاوت است.

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری شهرستان رشت افزود: انتظار سالمندان حفظ کرامت و احترام آنها در سطح خانواده و جامعه و دریافت خدماتی در خور از سوی مسئولین است.

وی با بیان اینکه بحث تامین اوقات فراغت، یکی از مشکلاتی است که در رابطه با سالمندان عزیز کشورمان وجود دارد، تصریح کرد: تامین سلامت افراد سالخورده، یکی از بزرگترین دغدغه مسئولین است و به خصوص در ایام شیوع کرونا این دغدغه بسیار افزایش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به تامین سلامت افراد سالخورده

ضرورت توجه به تامین سلامت افراد سالخورده