مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 11:052020-07-07سياسي

فعالیت 550 کانون فرهنگی و هنری مساجد در سطح استان اردبیل


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: 550 کانون فرهنگی و هنری مساجد در سطح استان اردبیل با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال فعالیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر سقا بعد از ظهر سه شنبه در آیین افتتاحیه طرح سراسری غنی سازی اوقات فراغت (بچه های مسجد) تابستانه های فهما با اشاره به فعالیت مناسب این طرح در استان عنوان کرد: با تلاش های کانون های فرهنگی هنری مساجد و برنامه ریزی های انجام شده توسط دبیرخانه کانون ها مساجد استان اردبیل به عنوان یکی از استان های پیشرو در طرح بچه های مسجد در سطح کشور مطرح شد.

وی با اشاره به وضعیت پیش آمده در خصوص شیوع بیماری کرونا بیان کرد: طرح تابستانه اوقات فراغت بچه های مسجد با توجه به شیوع بیماری کرونا، جهت پیشگیری از ابتلاء اعضا طرح فهما به این بیماری تمامی برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و بیشتر در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با بیان اینکه هر دوسال یکبار کانون های برتر توسط طرح فهما در سطح کشور ارزیابی و معرفی می شود اظهار کرد: استان اردبیل جایگاه خوبی در ارزیابی های به عمل آمده توسط طرح ملی فهما کسب کرده که از آن جمله می توان به یک کانون برتر کشوری و 3 کانون شایسته تقدیر ویژه و 2 کانون شایسته تقدیر و نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 550 کانون فرهنگی و هنری مساجد در سطح استان اردبیل

فعالیت 550 کانون فرهنگی و هنری مساجد در سطح استان اردبیل