مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 11:402020-07-07سياسي

ضرورت بازگویی دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل های آینده


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: بازگویی همگانی و گسترده دستاوردهای مهم تاریخی در دفاع مقدس امری ضروری است، - و باید برای نسلهای آتی روشن شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسینعلی یوسفعلی زاده در مراسم آغاز به کار دفتر نمایندگی مستقل خبرگزاری دفاع مقدس در خراسان رضوی در مشهد، گفت: پیرو رهنمودهای مؤکد رهبر فرزانه انقلاب صدای شهیدان باید هر روز بیشتر از دیروز شنیده و فهمیده شود، اگر ملتی و امتی این فریاد ملکوتی را بشنود به طور حتم کمر همت بسته تا زیر بار زور و تحمیل نرود، ظلم نمی کند و ظلم پذیر نیز نخواهد بود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی بیان کرد: بازگویی همگانی و گسترده دستاوردهای مهم تاریخی و کارنامه درخشان ملت ایران در دفاع مقدس امری ضروری است و باید برای نسل های آتی با وضوح تمام در همه ابعادش روشن شود.

تهاجمی که 40 سال پیش علیه ملت ایران اسلامی آغاز شد تا فریاد مردم را در گلو ساکت کرده و نظام مقدس تازه تأسیس ما را براندازد.

وی، هدف تهاجم دشمنان انقلاب و نظام مقدس اسلامی را ممانعت از حاکمیت ولایت فقیه خواند و اظهار کرد: دشمن درصدد بوده تا نگذارد ملت ایران طعم آزادی و استقلال را بچشد، از همین رو می خواستند در همان ابتدا این حرکت و فریاد بلند جهانی را خفه کنند اما سنت ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بازگویی دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل های آینده

ضرورت بازگویی دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل های آینده