مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 12:452020-07-07دانش

افزایش سهمیه بورسیه اعزام دانشجو به روسیه/تشکیل کمیته مشترک برای غلبه بر کرونا


رییس دانشگاه شهید بهشتی از راه اندازی فضای مجزای ارتباط با دانشگاه های روسیه در این دانشگاه خبر داد و گفت: سهمیه دانشجویانی که در دانشگاه های روسیه بورسیه شوند افزایش خواهد یافت.

- رییس دانشگاه شهید بهشتی از راه اندازی فضای مجزای ارتباط با دانشگاه های روسیه در این دانشگاه خبر داد و گفت: سهمیه دانشجویانی که در دانشگاه های روسیه بورسیه شوند افزایش خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعدالله نصیری قیداری در اجلاس روسای دانشگاه های ایران و روسیه که امروز به شکل مجازی در دانشگاه تهران در حال برگزاری است با تاکید بر این که دانشگاه شهید بهشتی به عنوان مرجع اصلی همکاری های دانشگاهی بین دو کشور انتخاب شده است گفت: تاکنون 51 دانشگاه عضو کارگروه همکاری های دانشگاه های دو کشور ایران و روسیه شده اند و در حال حاضر نیز یک شورای سیاست گذاری همکاری های دانشگاه های دو کشور تشکیل شده است و سه نفر از رایزن های علمی ما حضور دارند و در زمینه توسعه همکاری های علمی و آموزشی دانشگاه های دو کشور تلاش می کنند.

وی در ادامه با تاکید بر این که چشم انداز بسیار خوبی در زمینه فعالیت های دانشگاه های دو کشور ایران و روسیه وجود دارد اظهار کرد: ما چهارمین نشست همکاری های دانشگاه های دو کشور را حضور 70 نفر در دانشگاه شهید بهشتی برگزار کردیم و پنجمین نشست نیز اخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سهمیه بورسیه اعزام دانشجو به روسیه/تشکیل کمیته مشترک برای غلبه بر کرونا

افزایش سهمیه بورسیه اعزام دانشجو به روسیه/تشکیل کمیته مشترک برای غلبه بر کرونا