مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 12:452020-07-07اقتصادي

آغاز اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم در خوزستان


معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی خوزستان با اشاره به آغاز اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم در خوزستان گفت: 404 هزار و 387 کودک سه تا شش سال در خوزستان، - ایسنا/خوزستان معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی خوزستان با اشاره به آغاز اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم در خوزستان گفت: 404 هزار و 387 کودک سه تا شش سال در خوزستان، جامعه هدف طرح غربالگری تنبلی چشم امسال هستند.

علی حسن زاده در مراسم افتتاحیه اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم که امروز (17 تیرماه) در اهواز برگزار شد، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و هشدارهای وزارت بهداشت اظهار کرد: به منظور کاهش شیوع بروز اختلال نابینایی و کم بینایی، برنامه کشوری پیشگیری از آمبلیوپی از 15 تیرماه تا 15 مهرماه امسال در کلیه پایگاه های دائمی تحت نظارت سازمان بهزیستی اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: با توجه به احتمال اوج گیری کرونا در فصل پاییز و همزمانی آن با بروز بیماری آنفلوآنزا در نیمه دوم سال، زمان و نحوه اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم به کلی تغییر کرده است.

معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی خوزستان با اشاره به اجرای این برنامه در شهرستان های با وضعیت سفید و زرد، افزود: طبق نظر وزارت درمان و آموزش پزشکی شهرستان هایی که در وضعیت قرمز قرار دارند تا بهبود شرایط از اجرای برنامه خودداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم در خوزستان

آغاز اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم در خوزستان