مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 03:052020-07-07اقتصادي

طرح آبرسانی از سد سیوند همچنان در ابهام/ وعده وعیدهای استاندار در بلاتکلیفی


در حالی سال 95 کلنگ تأمین آب شرب ارسنجان و سعادت شهر در محدوده سد سیوند به زمین زده شد و بارقه های امید برای رفع بخشی از مشکلات تأمین آب در دل مردم دمید که بعد از گذشت سالها هنوز مردم با شرایط بسیار سخت بحران تأمین آب دست وپنجه نرم می کنند.

- سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس، شیراز این روزها با تداوم خشکسالی، بسیاری از نقاط استان فارس ازجمله شهرستان ارسنجان مشکلات حادی در تأمین آب شرب دارند و مردم با شرایط بسیار سخت بحران تأمین آب دست وپنجه نرم می کند.

در برخی از روستاهای این شهرستان شاهد زنان و مردانی هستیم که با گالن و بشکه و کوزه و دبه به دنبال آب می شوند و برخی از مناطق با اجاره چاه های آب کشاورزی آبرسانی می شوند.

اواسط اردیبهشت ماه 95 کلنگ تأمین آب شرب شهرستان ارسنجان و سعادت شهر با حضور محمدعلی افشانی استاندار فارس و تنی چند از مدیران و مسئولان محلی و استانی در محدوده سد سیوند به زمین زده شد و بارقه های امید برای رفع بخشی از مشکلات تأمین آب شرب در این شهرستان، در دل مردم دمید.

بدین ترتیب مقرر شد، از محل شش چاه حفرشده در منطقه تنگ بلاغی و سد سیوند، بخشی از آب شرب این شهرستان تأمین شود.

به گفته استاندار وقت این طرح، طرح بلندمدتی است که آب شرب پایدار تا سال 1417 را برای جمعیت 50 هزارنفری که در این پروژه دیده شده است، تأمین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آبرسانی از سد سیوند همچنان در ابهام/ وعده وعیدهای استاندار در بلاتکلیفی

طرح آبرسانی از سد سیوند همچنان در ابهام/ وعده وعیدهای استاندار در بلاتکلیفی