مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 03:452020-07-08اقتصادي

مشارکت 43 میلیونی خیرین سلامت ملایر در پیشگیری از کرونا


رییس مجمع خیرین سلامت ملایر درباره اقدامات و فعالیت اعضای مجمع ‏خیرین سلامت در زمان شیوع کروناویروس گفت: در این راستا تاکنون مشارکت ‏نقدی 43 میلیون تومانی اعضای مجمع در زمان پیشگیری از کرونا صورت ‏پذیرفته است.

- ایسنا/همدان رییس مجمع خیرین سلامت ملایر درباره اقدامات و فعالیت اعضای مجمع ‏خیرین سلامت در زمان شیوع کروناویروس گفت: در این راستا تاکنون مشارکت ‏نقدی 43 میلیون تومانی اعضای مجمع در زمان پیشگیری از کرونا صورت ‏پذیرفته است.

‏ دکتر عباس آذرهمایون در گفت وگو با ایسنا، افزود: خریداری و اهدای 150عدد ماسک جراحی، سه لایه و معمولی، 18 دست لباس سرهمی شامل محافظ، یکسره، بادگیر و پرستاری به ارزش 40 میلیون تومان، تهیه 14 گالن مایع ضدعفونی کننده سطوح، خریداری دستکش لاتکس و معمولی مختلف به ارزش 78 میلیون تومان، تهیه 322 عدد ژل ضدعفونی کننده دست، 150عدد آستینک و 150 عدد شیلد از جمله این اقدامات به شمار می رود.

وی درباره تجهیزات پزشکی اهدایی از سوی اعضا، بیان کرد: یک دستگاه تشک مواج از طرف خانواده خیر مرحوم مهدی بشیری، یک دستگاه ساکشن و یک دستگاه کپسول اکسیژن از طرف علی تقوی، یک دستگاه ویلچر از طرف اصغر بهزادی به کلینیک فخریه اهدا و پنج دستگاه کپسول اکسیژن 10 لیتری به نیابت از حاج حسن هندی و حاجیه خانم مظاهری از طرف جمعی از خیرین به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 43 میلیونی خیرین سلامت ملایر در پیشگیری از کرونا

مشارکت 43 میلیونی خیرین سلامت ملایر در پیشگیری از کرونا