مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:202020-07-08اجتماعي

با دیدن کارتون، از دانش آموزان با استعداد کم برخوردار حمایت کنید


در 18 تیرماه 99، مجموعه دیجیتون به عنوان بزرگترین پلتفرم صوتی و تصویری کودک و نوجوان کمپین مسئولیت اجتماعی خود را با همکاری بنیادکودک اجرا می کند.

- در 18 تیرماه 99، مجموعه دیجیتون به عنوان بزرگترین پلتفرم صوتی و تصویری کودک و نوجوان کمپین مسئولیت اجتماعی خود را با همکاری بنیادکودک اجرا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام دیجیتون، کمپین مسئولیت اجتماعی با مدت زمان یک ماه و به منظور حمایت از دانش آموزان با استعداد کم برخوردار انجام می شود.

دیجیتون به عنوان مجموعه ای فعال در حوزه سرگرمی کودک با راه اندازی کمپین #مهربانی_با_کارتون از تمامی نیک اندیشان، کودکان و علاقه مندان به دنیای انیمیشن و کارتون دعوت می کند تا با شرکت در این کمپین، علاوه بر دریافت اشتراک و بهره مندی از محتوای غنی این پلتفرم، از دانش آموزان بااستعداد کم برخوردار نیز حمایت کنند.

دیجیتون در این کمپین چه نقشی دارد؟ سرویس دیجیتون با دارا بودن غنی ترین محتوای حوزه کودک، در راستای انجام بخشی از وظایف مسئولیت اجتماعی خود هم زمان با آغاز تابستان در کمپین #مهربانی_با_کارتون ، 50% از عواید فروش اشتراک خود را به دانش آموزان بااستعداد کم برخوردار بنیادکودک اهدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با دیدن کارتون، از دانش آموزان با استعداد کم برخوردار حمایت کنید

با دیدن کارتون، از دانش آموزان با استعداد کم برخوردار حمایت کنید