مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 08:102020-07-08سياسي

تحول اجتماعی نیازمند تقویت توان تخصصی مبلغان دینی است


مدیرکل آموزش سازمان تبلیغات اسلامی گفت: توانمند سازی مبلغان برای تحقق امر تحول اجتماعی از اهداف مهم سازمان تبلیغات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی متقی فر مدیرکل آموزش و حجت الاسلام حمید رفیعی مدیر کل قرارگاه تحول اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست با حجت الاسلام محمد جواد زهرایی مدیرکل و کارشناسان فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهار کرد: تمام مبلغین و روحانیون مجموعه سازمان تبلیغات کشور تحت آموزش های حضوری و غیر حضوری قرار می گیرند.

مدیرکل آموزش سازمان تبلیغات اسلامی گفت: اقدامات قابل توجهی در گذشته در حوزه آموزش انجام شده اما همچنان ضعف هایی در این حوزه وجود دارد که باید به آنها توجه کنیم.

وی به موضوع آموزش و برگزاری دوره های تخصصی اشاره کرد و افزود: آموزش و توانمند سازی مبلغان برای تحقق امر تحول اجتماعی از اهداف جدی سازمان است.

حجت الاسلام متقی فر گفت: در زمینه هایی چون مشاوره، و پژوهشگری نیازهای مهمی داریم که باید در راستای رفع این نیاز دوره های تخصصی برای طلاب برگزار شود.

وی در زمینه فعالیت های آموزشی و تبلیغی ویژه بانوان نیز بیان کرد: یکی از طرح های سازمان تبلیغات که در تمامی استان ها پیگیری می شود، طرح همیاران تبلیغ ویژه همسران روحانیون مستقر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول اجتماعی نیازمند تقویت توان تخصصی مبلغان دینی است

تحول اجتماعی نیازمند تقویت توان تخصصی مبلغان دینی است