مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 08:152020-07-08بين الملل

امارات دو سال است که با دولت اسد همکاری نزدیک دارد


امارات که از توطئه گران و شورشیان علیه دولت های دموکرات به خاطر از دست ندادن نفوذ منطقه ایش حمایت می کند، طی دو سال گذشته همکاری نزدیکی با دولت دمشق داشته است.

- "امارات که از توطئه گران و شورشیان علیه دولت های دموکرات به خاطر از دست ندادن نفوذ منطقه ایش حمایت می کند، طی دو سال گذشته همکاری نزدیکی با دولت دمشق داشته است.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری دولتی آناتولی ترکیه در گزارشی با بیان این مطلب می نویسد: پس از آنکه امارات در سال 2011 میلادی به دنبال بهار عربی تمامی روابط دیپلماتیک خود را با دولت بشار اسد، رییس جمهور روسیه قطع کرد، مداخله روسیه در حمایت از اسد باعث شد تا امارات علی رغم آنکه برای مدتی از مخالفان سوری حمایت می کرد، در سیاست خود نسبت به سوریه تجدید نظر کند.

حالا دولت ابوظبی به جای آنکه علیه دولت اسد موضع گیری کند، تصمیم گرفته تا حمایت و جانبداری از دولت اسد را برگزیند.

در زیر به تحولات صورت گرفته در روابط دیپلماتیک، تجاری و نظامی میان ابوظبی و دولت اسد به ویژه در دو سال گذشته پرداخته می شود.

تغییر موضع امارات پس از مداخله روسیه نخستین نشان از تغییر در موضع ابوظبی نسبت به دولت اسد حمایت محتاطانه انور قرقاش، وزیر مشاور دولت امارات در امور خارجه از مداخله نظامی روسیه در نوامبر سال 2015 میلادی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات دو سال است که با دولت اسد همکاری نزدیک دارد

امارات دو سال است که با دولت اسد همکاری نزدیک دارد