مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 10:402020-07-08سياسي

واعظی: برای تخریب روابط ایران با چین و روسیه خط تبلیغی جدیدی ایجاد شده است


رییس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه امضای اسناد راهبردی برای تعریف نقشه راه آینده روابط بین کشورها اقدام متداولی است، اظهار داشت: متاسفانه یک خط تبلیغی تخریبی علیه گسترش روابط ایران با همسایگان و بخصوص چین و روسیه از خارج از ایران آغاز و هدایت شده است .

- رییس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه امضای اسناد راهبردی برای تعریف نقشه راه آینده روابط بین کشورها اقدام متداولی است، اظهار داشت: متاسفانه یک خط تبلیغی تخریبی علیه گسترش روابط ایران با همسایگان و بخصوص چین و روسیه از خارج از ایران آغاز و هدایت شده است که امروز برخی ها در داخل آن را تداوم بخشیده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور، روز چهارشنبه در پایان جلسه هیات دولت در گفتگو با خبرنگاران، در پاسخ به سوالی درباره آخرین تصمیمات و اقدامات دولت در عرصه های اقتصادی و سیاست خارجی گفت: اقتصاد و سیاست خارجی این روزها به هم مرتبط شده اند و آمریکا این روزها با ابزار تحریم فشار بسیار زیادی بر اقتصاد ایران وارد می کند.

واعظی با بیان اینکه این فشار فقط متوجه ایران نیست، افزود: آمریکا امروز هم ایران و هم شرکا و کشورهای طرف معامله با ایران را تحت فشار قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واعظی: برای تخریب روابط ایران با چین و روسیه خط تبلیغی جدیدی ایجاد شده است

واعظی: برای تخریب روابط ایران با چین و روسیه خط تبلیغی جدیدی ایجاد شده است