مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 11:352020-07-08اقتصادي

پیگیری مشکلات شرکت پلی اکریل با دستور دستگاه قضایی اصفهان


رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: دستگاه قضایی بررسی و پیگیری مسائل شرکت پلی اکریل را در دستور کار قرار داده که عمده دلایل مربوط به سوءمدیریت در روند کاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری میزان، محمدرضا حبیبی در جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: شرکت پلی اکریل اصفهان به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی و صنعتی مهم در خاورمیانه که در تأمین مواد اولیه نساجی و تولید فرش کشور فعالیت دارد، طی سنوات گذشته با مشکلاتی مواجه شده است.

رییس کل دادگستری استان اصفهان افزود: در تحقیقات به عمل آمده، وقوع برخی از اقدامات مجرمانه در این شرکت محرز شده، اما عمده دلیل، مربوط به سوءمدیریت در روند کاری آن است.

وی بیان کرد: در این جلسه با طرح ابعاد و زوایا و بیان گزارشات جمع آوری شده از عملکرد این شرکت تصمیمات مهمی در راستای رفع مشکلات آن اتخاذ شد.

یکی از رویکرد های مهم قوه قضاییه حمایت از تولید و کارآفرینی است  پیشتر حجت الاسلام و المسلمین درویشیان، رییس سازمان بازرسی کل کشور از کارخانه پلی اکریل اصفهان بازدید کرد و در پی آن مدیر کارخانه و نماینده کارگران به بیان مشکلات و دغدغه های کارگران و وضعیت فعلی کارخانه پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مشکلات شرکت پلی اکریل با دستور دستگاه قضایی اصفهان

پیگیری مشکلات شرکت پلی اکریل با دستور دستگاه قضایی اصفهان