مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-09سياسي

فعالیت معین ها در حوزه گردشگری/لزوم تشکیل فراکسیون اقتصاد و گردشگری


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در سطح استان معین های اقتصادی فعالیت می کنند که پیشنهاد این است در هر منطقه جغرافیایی تعریفی برای فعالیت معین ها در حوزه گردشگری داشته باشیم.

- ایسنا/کرمان رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در سطح استان معین های اقتصادی فعالیت می کنند که پیشنهاد این است در هر منطقه جغرافیایی تعریفی برای فعالیت معین ها در حوزه گردشگری داشته باشیم.

دکتر محمدرضا پورابراهیمی امروز 19 تیرماه در پنجاه و دومین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان اظهار کرد: باید راهکارهایی برای سرپا نگه داشتن بخش گردشگری و کنار آمدن با کرونا پیدا و عملیاتی کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیشترین بخشی که در ایران و خارج از کشور از کرونا متضرر شده بخش گردشگری است تصریح کرد: انتظار این است وزارت میراث فرهنگی و ادارات استان ها برنامه خو را ارائه کنند و اقدامات کمک کننده به حل مشکل را ارائه بدهند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به نظر می آید وزارتخانه در مقطع کنونی برنامه جامعی ندارد و مقطعی جلو می رود اظهار کرد: درصدد هستیم با هماهنگی بین دولت و مجلس فراکسیون اقتصاد و گردشگری را با محوریت کمیسیون اقتصادی راه اندازی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت معین ها در حوزه گردشگری/لزوم تشکیل فراکسیون اقتصاد و گردشگری

فعالیت معین ها در حوزه گردشگری/لزوم تشکیل فراکسیون اقتصاد و گردشگری