مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 09:152020-07-09سياسي

حرکت به سوی دانشگاه های نسل 3 و 4 جدی گرفته شود


معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه ما دانشگاهی می خواهیم که در عمل دانشگاه های نسل 3 و 4 در آن پیاده سازی شود گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی اکبر حق دوست ظهر امروز در جمع اعضای روسای دانشکده ها و جمعی از اساتید دانشگاه با تشکر از نقطه نظرات ارائه شده در این نشست با بیان اینکه با تغییر نگاه و توجه به روش های نوین، حرکت در مسیر رشد و برنامه مشخص می توان فرصت آفرینی کرد این موضوع را یک وظیفه ملی خواند.

وی با بیان اینکه همگرایی شعار دانشگاه های برتر جهان است، افزود: امروزه دانشگاه هایی که عاقلانه تر برنامه ریزی کنند سریع تر سود خواهند کرد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نگاه به تشکیلات دانشگاهها برای تغییرات بنیادین و با توجه به نیازهای آینده را بااهمیت خواند و گفت: دانشگاه علوم پزشکی همدان منسجم است و می تواند با تداخل رشته ها الگویی برای کشور باشد.

وی با تاکید بر اهمیت پاسخگویی اجتماع گفت: دانشگاهی موفق خواهد بود که بدون مرز باشد به طور مثال در دانشگاه های موفق جهان مردم عادی هم امکان رفت و آمد در دانشگاه را دارند.

حق دوست، شفافیت، پاسخگویی و خیرخواهی را سه رمز موفقیت دانشگاه های برجسته دانست و گفت: دانشجویان باید با درد جامعه آشنا باشند و نباید صرفا به راه اندازی رش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت به سوی دانشگاه های نسل 3 و 4 جدی گرفته شود

حرکت به سوی دانشگاه های نسل 3 و 4 جدی گرفته شود