مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 10:552020-07-09سياسي

سردار نجات: هدف دشمن قراردادن مردم در برابر نظام است


جانشنین قارگاه ثارالله تهران با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی قدرتمندتر از همیشه است، گفت: دشمن هدفش از تحریم قرار دادن مردم در برابر نظام است و با عملیات روانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، سردار حسین نجات جانشین قرارگاه ثارالله تهران در همایش حافظان امنیت که ظهر امروز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سالن شهید جنگروی سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد، با برشمردن پیشرفت های علمی و نظامی جمهوری اسلامی در دهه های اخیر اظهار کرد: ما توانستیم با موشک های دوربرد خود مواضع داعش را در دوردست مورد هدف قرار دهیم و نظم نوین جهانی که مورد نظر کدخدا بود را از بین برده ایم.

وی ادامه داد: یک مقام ارشد روس چندی پیش اذعان کرد بعد از جنگ جهانی دوم، جمهوری اسلامی ایران معادلات نظامی جهان را عوض کرده است چرا که تاکنون کسی جرأت حمله به پادگان های آمریکایی را نداشت.

جانشین قرارگاه ثارالله بیان کرد: استقلال و اعتماد به نفس امروز و این قدرتی که امروز از آمریکا و ابرقدرت ها ترس ندارد حاصل برکت نظام جمهوری اسلامی است و اگر این محصول را تحلیل کنیم عامل همه دشمنی های استکبار را هم متوجه می شویم.

سردار نجات با بیان اینکه جمهوری اسلامی می خواهد ابرقدرت ها نتوانند ظلم شان را به مردم دنیا تحمیل کنند، افزود: در طول 40 سال اخیر در همه مید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار نجات: هدف دشمن قراردادن مردم در برابر نظام است

سردار نجات: هدف دشمن قراردادن مردم در برابر نظام است