مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 11:252020-07-09اجتماعي

شناسایی 30 نقطه حادثه خیز تصادفات درون شهری در پلدختر


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان از شناسایی 30 نقطه حادثه خیز تصادفات درون شهری در پلدختر خبر داد و بر لزوم خط کشی معابر و نصب چراغ راهنمایی و رانندگی تاکید کرد.

- سرهنگ مرتضی چغلوند روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از ساختمان جدید پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان پلدختر در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به وضعیت قرمزی که در برخی از شهرستان های استان در شرایط کرونا ایجاد شده، پلیس راهنمایی و رانندگی برابر مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در استان برنامه ریزی هایی نسبت به اعمال یکسری محدودیت ها در دستور کار خود دارد.

وی افزود: این محدودیت ها در خدمات دهی به مردم با همراهی و همکاری آنان در حوزه آزمون، تعویض پلاک و مانند آن است که مردم باید از تجهیزات بهداشتی مانند ماسک، دستکش و وسایل شخصی خود استفاده کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان گفت: شهرداری پلدختر مانند سایر شهرداری های استان در راستای مبارزه با کرونا و همکاری با پلیس انسداد مراکز تفرجگاهی، پارک ها و فضاهای سبز را در دستور کار خود قرار دهد.

سرهنگ چغلوند افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی استان با توجه به تعطیلات تابستانی و افزایش سفرها حدود 15 گشت نامحسوس در راستای انسداد پارک ها و افزایش گشت های شبانه در معابر و تفرجگاه ها فعال کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 30 نقطه حادثه خیز تصادفات درون شهری در پلدختر

شناسایی 30 نقطه حادثه خیز تصادفات درون شهری در پلدختر