مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 13:552020-07-09اقتصادي

بهره مندی 244 روستای شهرستان سلسله از نعمت گاز


فرماندار سلسله با بیان اینکه 268 روستا در شهرستان وجود دارد، گفت: 244 روستا از نعمت گاز برخوردار شده اند و تنها چهار روستای تعیین تکلیف نشده وجود دارد.

- ایسنا/لرستان فرماندار سلسله با بیان اینکه 268 روستا در شهرستان وجود دارد، گفت: 244 روستا از نعمت گاز برخوردار شده اند و تنها چهار روستای تعیین تکلیف نشده وجود دارد.

دکتر شریف خسروی در آیین گازرسانی به روستای چشمه سرده به نمایندگی از سه روستای شهرستان که امروز 19 تیرماه صورت گرفت، اظهار کرد: مابقی روستاهای گازرسانی نشده یا در دست پیمان و یا در مرحله اجرا هستند، انتظار می رود که این چهار روستا نیز تعیین تکلیف شوند تا شهرستان سلسله به عنوان شهر سبز معرفی شود.

وی با اشاره به لزوم گازرسانی به شهرک صنعتی الشتر، عنوان کرد: با توجه به قابلیت های شهرستان سلسله در بخش کشاورزی، ایجاد صنایع تبدیلی مرتبط با این بخش در شهرستان ضروری است چراکه ایجاد این صنایع می تواند ارزش افزوده خوبی برای این بخش به همراه داشته باشد.

فرماندار سلسله با اشاره به خط گازرسانی شهرستان سلسله به خرم آباد، خاطرنشان کرد: نیاز است که رینگ تقویتی در این مسیر ایجاد شود تا در زمستان ها و فصل سرما شهرستان با قطعی گاز مواجه نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 244 روستای شهرستان سلسله از نعمت گاز

بهره مندی 244 روستای شهرستان سلسله از نعمت گاز